Tilausehdot

1. TARJOUKSEN VOIMASSAOLO JA SOPIMUSKAUSI
1.1. Palveluntarjoajan kirjallinen tarjous on voimassa kolmekymmentä (30) päivää sen päiväyksestä, ellei tarjouksessa toisin mainita.
1.2. Ellei palvelusopimuksessa toisin mainita, palvelusopimus on voimassa toistaiseksi yhden (1) kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen. 

2. LASKUTUS
2.1. Laskutuksessa sovelletaan maksuehtoa 14 pv netto, ellei muuta palvelusopimuksessa sovita.
2.2. Viivästyskorko määräytyy korkolain mukaan.
2.3. Toimeksiantajalla on kahdeksan (8) päivän huomautusaika laskun päiväyksestä.
2.4. Palveluntarjoajalla on oikeus tarkistaa palvelusopimuksen mukaisia maksujaan sopimuskauden aikana palkkakustannusten muuttuessa esimerkiksi sovellettavan työehtosopimuksen mukaisten palkankorotusten johdosta.2.5. Kulloisiinkin palvelumaksuihin lisätään sen hetkinen yleinen arvonlisävero. 

3. TYÖTILA
3.1. Toimeksiantaja vastaa siitä, että sen omistamat tai hallitsemat tilat, koneet ja laitteet ja muut työsuojeluasiat ovat siinä kunnossa kuin niitä koskeva lainsäädäntö ja sopimukset edellyttävät.
3.2. Toimeksiantaja antaa Palveluntarjoajan käyttöön asianmukaiset ja riittävät työ- ja varastotilat.

4. TYÖN SUORITTAMINEN
4.1. Palveluntarjoaja voi käyttää alihankkijoita palvelusopimuksen mukaisten tehtävien suorittamiseen.
4.2. Tilatut työtehtävät tulee peruuttaa Toimeksiantajan toimesta viimeistään seitsemän (7) vuorokautta ennen sovittua ajankohtaa. Jos tilaus peruutetaan tästä myöhemmin, Palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa tekemättä jäänyt työ täysimääräisesti.

5. SOPIMUS HENKILÖSTÖSTÄ
5.1. Toimeksiantaja ei saa ilman Palveluntarjoajan suostumusta ottaa palvelukseensa Palveluntarjoajan palveluksessa olevaa tai ollutta henkilöä, joka suorittaa tai on viimeisten kolmen (3) kuukauden aikana suorittanut palveluja Toimeksiantajalle. Mikäli Toimeksiantaja rikkoo tätä määräystä, Toimeksiantaja suorittaa Palveluntarjoajalle korvauksena viisituhatta (5.000) euroa.
 
6. SALASSAPITO
6.1. Osapuolet sitoutuvat pitämään salassa kaikki tietoonsa tulleet toisen osapuolen liike- ja ammattisalaisuudet. Palveluntarjoajan tarjoukset, tilausvahvistukset, palvelusopimukset sekä muut dokumentit ehtoineen ovat luottamuksellisia ja niihin sovelletaan tämän kohdan määräyksiä. Salassapitovelvollisuus sitoo osapuolia myös sopimussuhteen päätyttyä.

7. VAHINGONKORVAUS
7.1. Palveluntarjoaja vastaa työntekijän mahdollisesti asiakkaalle aiheuttamasta vahingosta voimassa olevan oikeuden mukaisesti. Palveluntarjoaja ei siten vastaa työntekijän työssään asiakkaalle aiheuttamasta vahingosta, ellei vahinko
aiheudu työntekijän ammattitaidon tai koulutuksen puutteesta.
7.2. Palveluntarjoaja ei vastaa välillisistä
vahingoista.
7.3. Palveluntarjoajalla on lain mukainen
vastuuvakuutus josta korvataan mahdolliset vahingot, joista Palveluntarjoaja on voimassa olevan oikeuden mukaan korvausvastuussa.
7.4. Toimeksiantajan tulee viipymättä ilmoittaa vahinkotapauksesta ja ryhtyä heti vahinkoa rajoittaviin toimenpiteisiin. Mahdolliset korvausvaatimukset esitetään kirjallisina Palveluntarjoajalle viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa siitä, kun vaatimuksen peruste havaittiin tai se olisi pitänyt havaita.
 
8. MUUTOKSET
8.1. Palveluntarjoaja voi tehdä yksipuolisesti muutoksia palvelusopimukseen, palvelukuvauksiin ja mahdollisiin lisäohjeisiin ilmoittamalla näistä Toimenksiantajalle kirjallisesti kolmekymmentä (30) vuorokautta ennen niiden voimaan astumista.
8.2. Osapuolet voivat siirtää palvelusopimuksen tai sen osan kolmannelle ilman toisen osapuolen kirjallista suostumusta, esimerkiksi kohteen tai yritystoiminnan kaupan myötä.

9. YLIVOIMAINEN ESTE (FORCE MAJEURE)
9.1. Kumpikaan osapuoli ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat hänen vaikutusmahdollisuuksiensa ulkopuolella olevasta esteestä, jota osapuolen ei kohtuudella voida edellyttää ottaneen huomioon ja jonka seurauksia osapuoli ei myöskään kohtuudella olisi voinut välttää.
9.2. Osapuolen on viipymättä ilmoitettava ylivoimaisesta esteestä tai sen lakkaamisesta toiselle osapuolelle.
 
10. SOPIMUKSEN PÄÄTTYMINEN
10.1. Osapuolilla on oikeus purkaa palvelusopimus, mikäli toinen osapuoli olennaisesti rikkoo sopimusvelvoitteitaan.
Tätä ennen rikkoneelle osapuolelle
tulee kuitenkin antaa mahdollisuus kohtuullisessa ajassa korjata tai täyttää sopimusvelvoitteensa.
10.2. Palveluntarjoajalla on sovitusta voimassaolo- ja irtisanomisajasta huolimatta oikeus keskeyttää tai lakkauttaa palvelut ja purkaa Palvelusopimus, mikäli
a) Toimeksiantajan maksu viivästyy eikä maksukehotuksesta huolimatta maksa laskuaan
b) Toimeksiantaja muutoin olennaisesti rikkoo palvelusopimusta tai voimassaolevia turvallisuus-, terveys- tai muita viranomaisen vaatimuksia tai
c) Toimeksiantaja haetaan konkurssiin tai Toimeksiantajassa aloitetaan saneerausmenettely. Kohtien a) ja b) tarkoittamissa tapauksissa Palveluntarjoajalla on purkuoikeus kuitenkin vain, mikäli Toimeksiantaja ei oikaise tilannetta neljäntoista (14) päivän kuluessa siitä, kun asiasta on kirjallisesti huomautettu.
10.3. Mikäli Palveluntarjoaja purkaa palvelusopimuksen jonkin edellä mainitun syyn johdosta, Toimeksiantaja on velvollinen suorittamaan Palveluntarjoajalle sopimuksen mukaan maksettavaksi jo erääntyneet palvelumaksut sekä erääntymättömät palvelumaksut jäljellä olevan sopimuskauden loppuun saakka.
10.4. Palvelusopimuksen irtisanominen tai purkaminen on tehtävä kirjallisesti.

11. SOVELLETTAVA LAKI
11.1. Kaikkiin osapuolten välisiin sopimuksiin sovelletaan Suomen lakia.
11.2. Kaikki erimielisyydet pyritään ensisijassa sopimaan neuvotteluteitse. Mikäli osapuolet eivät pääse yksimielisyyteen, riidat ratkaistaan Palveluntarjoajan kotipaikan käräjäoikeudessa.

Paikallisuus tuo luotettavuutta ja joustavuutta.

Meille paikallisuus on sydämen asia. Tunnemme pohjoisen vaatimukset ja matkailun sesongit, mikä tarkoittaa, että pystymme tarjoamaan joustavaa ja luotettavaa palvelua ympäri vuoden.

Paikallisena yrityksenä olemme aina lähellä, valmiina vastaamaan nopeasti asiakkaidemme tarpeisiin.

Kun valitset paikallisen palveluntarjoajan, tuet samalla alueen yrittäjyyttä ja varmistat, että saat palvelua, joka perustuu aitoon läsnäoloon ja vastuullisuuteen.

Pidämme huolen siitä, että loma-asuntosi pysyy moitteettoman siistinä – vuodenajasta riippumatta.

Kero Services pähkinänkuoressa

Yrityksemme syntyi halusta nostaa siivouspalveluiden tasoa Lapissa. Huomasimme, että alueella oli tarve luotettavalle, laadukkaalle ja nykyaikaiselle siivouspalvelulle – siksi päätimme muuttaa alan toimintatapoja.

+900

siivousta/kk

yli 30

työntekijää

+500

siivottavaa kohdetta